
Vrácení zboží a reklamace
Odstoupení od smlouvy
Pokud jste spotřebitel, máte zpravidla právo odstoupit od smlouvy uzavřené na dálku.
Od smlouvy můžete odstoupit zasláním prohlášení o odstoupení, například prostřednictvím e-mailu na adresu: info@formyca.cz
Vrácené zboží nám zašlete neprodleně na adresu: ul. Hebanowa 18B, 87-100 Toruń Polsko, nejpozději však do 14 dnů ode dne, kdy jste od smlouvy odstoupili.
Od smlouvy můžete odstoupit do 14 dnů.
Čtrnáctidenní lhůta pro odstoupení od smlouvy začíná běžet:
-
v případě smlouvy o dodání věci – ode dne převzetí zboží vámi nebo osobou, kterou jste určili (jinou než dopravce),
-
v případě smlouvy o digitálním obsahu – ode dne uzavření smlouvy.
Pro dodržení lhůty postačí odeslat prohlášení o odstoupení před jejím uplynutím.
Platby, které jste provedli, včetně nákladů na doručení zboží dle pravidel uvedených v obchodních podmínkách, vám vrátíme bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 14 dnů od obdržení vašeho prohlášení o odstoupení od smlouvy.
S vrácením platby můžeme počkat, dokud neobdržíme zboží zpět nebo dokud nám nepředložíte důkaz o jeho odeslání – podle toho, co nastane dříve.
Pamatujte, že právo na odstoupení od smlouvy uzavřené na dálku se nevztahuje na spotřebitele mimo jiné v případech:
-
kdy je předmětem smlouvy zboží vyrobené podle specifikací spotřebitele nebo přizpůsobené jeho individuálním potřebám,
-
kdy se jedná o zboží podléhající rychlé zkáze nebo s krátkou dobou spotřeby,
-
kdy je zboží dodáno v zapečetěném obalu a po jeho otevření jej nelze z hygienických nebo zdravotních důvodů vrátit,
-
kdy se jedná o zvukové či obrazové nahrávky nebo počítačové programy v zapečetěném obalu, pokud byl tento obal po doručení otevřen,
-
kdy se jedná o digitální obsah, který není dodáván na hmotném nosiči, a jehož poskytování začalo s výslovným souhlasem spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, a po informování spotřebitele o ztrátě práva na odstoupení.
Podrobnosti o odstoupení od smlouvy najdete v našich Obchodních podmínkách.
Reklamace
Pokud jste spotřebitel a zakoupené zboží je vadné, máte právo jej reklamovat na základě zákonné záruky.
Reklamaci nejlépe zašlete e-mailem na adresu: info@formyca.cz nebo poštou na adresu: ul. Hebanowa 18B, 87-100 Toruń, Polsko.
Reklamované zboží zašlete na stejnou adresu:
ul. Hebanowa 18B, 87-100 Toruń Polsko
V souvislosti s vadou můžete požadovat:
-
výměnu zboží za bezvadné,
-
opravu vady,
nebo podat prohlášení o:
-
slevě z ceny,
-
odstoupení od smlouvy – v případě podstatné vady.
Za vady odpovídáme po dobu 2 let od převzetí zboží.
Reklamaci zpravidla můžete podat do 1 roku od zjištění vady, ale lhůta pro podání reklamace nesmí uplynout před koncem zákonné odpovědnosti prodejce.
Vaši reklamaci vyřídíme (zaujmeme k ní stanovisko) do 14 dnů od obdržení vašeho podání.
Více informací o reklamacích naleznete v našich Obchodních podmínkách.